Eng - فارسی
سه شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اصلی
معرفی شرکت
مدیران
محصولات
شبکه فروش
نشریه تجارت و دامپروری
اخبار
سایتهای مرتبط
نظرخواهی
تماس با ما
مقالات و پژوهشهای مفید

بهداشت آب و سیستم آبخوری
بایو سکیوریتی(ایمنی زیستی)
استرس های محیطی و گرمایی
بهبود عملکرد دستگاه گوارش
تقویت ایمنی عمومی و اختصاصی
بیماری های ویروسی
روزهای آغازین پرورش
بهبود عملکرد دستگاه تنفس
اسیدهای آلی
سلنیوم
روی
اخبار اقتصاد دامپروری در جهان و ایران
مزارع مرغ مادر
استخوان ها و پوسته تخم مرغ
گالری

اخبار مرتبط

 
اخبار و رویدادها

 دوره آموزشی خوراک و تغذیه دام
دوره آموزشی خوراک و تغذیه دام
همکاران گرامی
موسسه پژوهشی خوراک دام اسخوتورست هلند در هشتادمین سال فعالیت خود، از تاریخ 1 تا 5 ژوئن 2015 برابر با 11 تا 16 خرداد 1394 دوره آموزشی Feeds and Nutrition را در شهر آمستردام برگزار می نماید.
این دوره که جهت آگاهی سریع و کامل شرکت کنندگان در رابطه با دیدگاه های تئوری و عملی تمام مسایل مربوط به تولید خوراک طراحی شده است، بر روی آخرین یافته ها و تجارب درباره تغذیه ، تضمین کیفیت و فرمولاسیون غذایی نشخوارکنندگان و طیور تمرکز دارد. همچنین سرفصل های آموزشی در رابطه با " مایکوتوکسین ها و فاکتورهای ضد تغذیه ای " ، " مدیریت ریسک فروش کالا" و " قوانین خوراک اتحادیه اروپا " ارائه خواهد شد. یکی از سرفصل های جدید " پیشرفت های جدید در خوراک دام" است که امسال با تمرکز برروی " پروتئین های جدید و جایگزین: فرصت ها و تهدیدها" برگزار می شود. در این 5 روز مجموعا 10 سرفصل آموزشی متفاوت ارائه خواهد شد به طوری که هر شرکت کننده قادر خواهد بود برنامه مورد نظرش را بسته به علاقه و تخصص انتخاب نماید.
این دوره آموزشی برای دامپزشکان و متخصصین تغذیه ، مهندسین دامپروری ، مدیران تولید و تضمین کیفیت خوراک و تولید کنندگان افزودنی های خوراک و سایر افراد مرتبط با خوراک دام و طیور و صنایع مربوطه طراحی شده است و به زبان انگلیسی در مرکز شهر آمستردام برپا می شود. در صورت به حد نصاب رسیدن هر سرفصل، ترجمه همزمان هم ممکن خواهد بود.
الگوی دوره آموزشی
تمام دوره در طی یک هفته ( 1 الی 5 ژوئن ) تدریس خواهد شد ، با خوراک پایه ( منابع ، ویژگی های تغذیه ای و کیفیت آن ) آغاز شده و با تغذیه تخصصی گاو شیری و طیور به پایان می رسد. در این بین ، شرکت کنندگان می توانند مطالب بیشتری در رابطه با پروتئین های جایگزین ، مایکو توکسین ها، فرآوری خوراک و جیره نویسی با حداقل هزینه را بیاموزند. همچنین شرکت های تخصصی مرتبط با فرآوری خوراک و جیره نویسی کم هزینه نیز، آموزش های بیشتری را ارائه می دهند. تمام برنامه ها در طول دوره یک هفته ای برگزار خواهد شد.
همچنین در روز شنبه 16 خرداد برنامه بازدید یک روزه از فارم و کارخانه خوراک برگزار می گردد که شرکت کنندگان می توانند در صورت تمایل آن را هم به برنامه انتخابی خود اضافه کنند.
سرفصل ها به شرح ذیل ارائه می شوند:
• سرفصل 1 : نهاده های خوراک : منابع ، ویژگیهای تغذیه ای و کیفیت (2 روز)
• سرفصل 2 : قوانین خوراک اتحادیه اروپا ، الزامات قانونی و شرح و تفسیر HACCP ( 1 روز )
• سرفصل 3 : فرآوری و تولید خوراک ( 1 روز )
• سرفصل 4 : فرمولاسیون جیره نویسی کم هزینه و اقتصادی (1 روز )
• سرفصل 5 : خوراک گاو شیری ( 2 روز )
• سرفصل 7 : خوراک طیور ( 2 روز )
• سرفصل 8 : مایکوتوکسین ها و عوامل ضد تغذیه ای (1 روز )
• سرفصل 9 : مدیریت ریسک در فروش کالا ( 2 روز )
• سرفصل 10 : تحولات جدید در خوراک دام (1 روز ) سرفصل جدید: پروتئین های جدید و جایگزین ها : فرصت ها و تهدیدها، کدامین خوراک گزینه با ارزش تری برای هر گونه می باشد، نظارت ، ایمنی مواد غذایی و مسایل تضمین کیفیت ، ارزش غذایی و اقتصادی و نگرانی های زیست محیطی و غیره
اختیاری : شنبه بازدید از فارم و کارخانه خوراک در هلند ( €100 )
برنامه های مختلف از دوشنبه 11 خرداد تا جمعه 15 خرداد 1394 به صورت زیر:
دوشنبه 11 خرداد سه شنبه 12 خرداد چهارشنبه 13 خرداد پنج شنبه 14 خرداد جمعه 15 خرداد
سر فصل 1 سر فصل 1 سر فصل 2 سر فصل 5 سر فصل 5
سر فصل 3
سر فصل 4 سر فصل 7 سر فصل 7
سر فصل 8 سر فصل 9 سر فصل 9
سر فصل 10

مکان
دوره آموزشی در مرکز کنفرانس Silver Tower در مرکز شهر آمستردام برگزار می گردد. هتل های متعددی در آن مکان در دسترس می باشد.
ثبت نام:
1 - هزینه دوره
• هزینه ها برای هر شرکت کننده در یک روز ( جهت سرفصل های 2، 3، 4، 8 ویا 9) €820
• € 1350- برای 2 روز (دوره 1، 5 ،7) یا ترکیب سرفصل ها
• € 1880- برای 3 روز
• € 2370 - برای 4 روز
• € 2695- برای 5 روز
2 - هزینه اقامت و هواپیما پس از ثبت نام اولیه و انتخاب جزییات سفر و اقامت توسط شرکت دامین طب اعلام خواهد شد.
اطلاعات بیشتر
لطفا جهت توضیحات اصلی دوره آموزشی به پیوست مراجعه شود. جزئیات بیشتر برنامه هر سرفصل، از طریق وبسایت http://www.schothorst.nl/en/courses/current-courses/show/21 در دسترس می باشد.
همچنین در صورت تمایل جهت ثبت نام در این دوره فرم ثبت نام پیوست را تکمیل نموده و حداکثر تا تاریخ دهم اردیبهشت 1394 به نشانی اینترنتی [email protected] ارسال نمایید.
فرم ثبت نام
تاریخ خبر: 94-01-31
آرشیو خبرها
صفحه اصلی - معرفی شرکت - مدیران - محصولات - شبکه فروش - نشریه تجارت و دامپروری - اخبار - سایتهای مرتبط - نظرخواهی - تماس با ما - عضویت - ورود اعضاء
بهداشت آب و سیستم آبخوری - بایو سکیوریتی(ایمنی زیستی) - استرس های محیطی و گرمایی - بهبود عملکرد دستگاه گوارش - تقویت ایمنی عمومی و اختصاصی - بیماری های ویروسی - روزهای آغازین پرورش - بهبود عملکرد دستگاه تنفس - اسیدهای آلی - سلنیوم - روی - اخبار اقتصاد دامپروری در جهان و ایران - مزارع مرغ مادر - استخوان ها و پوسته تخم مرغ - گالری
کلیه حقوق وب سایت، برای شرکت مشاوران دامین طب روز محفوظ می باشد. استفاده از مطالب وب سایت، پیگرد قانونی دارد
طراح: روزبهان یوسفی